dhl servicepoint

Als DHL ServicePoint kunt u bij ons terecht voor het versturen, retourneren en ophalen van pakketten van DHL.
Wij kunnen bij ons in de winkel géén labels voor u aanmaken. Dit dient u vooraf te doen via DHL zelf.

N.B. Vanwege de privacy, kunnen wij als DHL ServicePoint geen orderstatussen van DHL inzien. Voor informatie over orderstatussen kunt u DHL bereiken via +31 88 055 2000 of via de DHL-site:

veelgestelde vragen

versturen

Pakketten versturen kan via DHL naar adressen in binnen en- buitenland. U kunt zelf een label aanmaken via my.dhlparcel.nl/#/ en deze uitprinten. Vervolgens kunt u het pakket bij ons afgeven en kunnen wij het via ons systeem voor u inscannen en meegeven aan een DHL-bezorger.
Kunt u niet printen? Geen probleem. Na het aanmaken van een label krijgt u een mail van DHL met een QR-code. Deze code kunnen wij scannen (bijvoorbeeld via uw mobiel of tablet) en dit koppelen wij aan een unieke cijfercode die wij op het pakket plakken.

retourneren

Mocht u een pakketje hebben besteld bij een bedrijf wat samenwerkt met DHL, kunnen wij dit voor u retourneren (soms kosteloos). Als een bedrijf niet is aangesloten bij het retourssysteem van DHL, dan zijn de kosten voor uzelf of moet het eventueel worden opgestuurd via PostNL/UPS/etc. Controleer vooraf bij het bedrijf, waar u iets heeft besteld, of ze zijn aangesloten bij het retoursysteem van DHL.

 

ophalen

U kunt uw pakket bij ons DHL ServicePoint laten bezorgen door dit aan te geven bij uw bestelling bij een webwinkel. Ook kunt u uw bezorgvoorkeuren opgeven of wijzigen op de DHL-website, via ‘bezorging wijzigen’ of ’track-en-trace’, of via de ‘Mijn DHL’-app.  Zodra het pakket is bezorgd, ontvangt u een e-mail of sms. Uw pakket ligt zeven dagen voor u klaar om op te halen. Geldig legitimatiebewijs is verplicht.

vragen over uw pakket?

DHL kan de meeste vragen over uw pakket  beantwoorden, te bereiken via +31 88 055 2000 of via onderstaande links:

dhlecommerce.nl/nl/consument/track-en-trace
dhlecommerce.nl/nl/consument/support
dhlecommerce.nl/nl/consument/faq